Atelieret vårt i Galleberggata 31 i Sande. Neste uke:



– I en verden full av triste nyheter skal vi tilby en aldri så liten buffer, for her blir det fokus på kos. Jeg har jobbet mye med temaet nærhet, og på responsen jeg får skjønner jeg at dette er noe mange er opptatt av, sier Gunilla Holm Stoud Platou.
Fra torsdag 16. til og med søndag 19. november blir det julestemning på godshuset på Galleberg, da Gunilla og Eivind arrangerer sitt årlige julemarked.
Sandekunstneren mener kos og klem er viktig å huske i en travel hverdag.
– En klem styrker immunforsvaret og hjelper oss gjennom smertefulle og stressende situasjoner. Klemmer bygger selvfølelse, og er helt gratis. Dyr og fugler klemmer jo også, og det er det jeg gjerne viser i bildene mine, sier Gunilla.
Også infotainment
Men det er ikke bare bilder som skal selges på markedet, ifølge arrangøren. Litt infotainment blir det også, blant annet Eivinds bøker, som: «Kunsten å ikke kaste mat», «Brygg Selv» og «Norges 100 beste øl». Eivnd vil forøvrig være tilgjengelig for signering.
– Ellers blir det mange gode tilbud både på bøker og kunst. Det er alltid noe som hoper seg litt opp her, eller en ramme som har fått en skramme, og det blir det gladpriser av, lover Gunilla.

No comments:

Post a Comment