Utstillinger både her og der i Norge i sommer!

Jeg har nettopp avsluttet en utstilling i Nes Kunstforening og på galleriet på Skåtøy utenfor Kragerø, og nå henger bildene mine i Kristiansund Kunstforening. Lørdag 21.6 åpner Galleri Elisabeth G på Tysnes (Hordaland) utstilling der jeg er representert. Lørdag 5.7 åpner Hillestad Galleri i Tovdal (Aust-Agder) sin sommerutstilling, der jeg også er med. Den 15.7 åpner Kunst og Kaos sommerutstillingen på Røros. Og den 28.6 åpner sommerutstillingen i mitt eget galleri i Drammen. Der stiller også Alf Chr. Hvaring, Anne Kristin Hagesæther og Kristine Hasseløy ut.  Bildet over rekker nok ikke komme med på de fleste av utstillingene, for det er splitter nytt. Men du finner det snart hos Fineart og Artgate sine filialer, og hos meg i Drammen da.

Comments

Popular Posts