15 år som kunstner









Nå er det akkurat 15 år siden jeg sluttet i TV2, solgte huset, flyttet på hytta til mamma og pappa, og startet livet som kunstner in spe. Min første utstilling var september 2003, og mottakelsen var overveldende. De neste årene gikk det i ett med utstillinger over hele Norge, og flere steder i Sverige. Det har vært mange oppturer og nedturer, men jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har klart å livnære meg av dette i 14 år, så takk til alle galleriene som har trodd på meg, og alle som har kjøpt bilder av meg.

Jeg blir aldri utlært i dette yrket og det er alltid nye felt å utforske. Det er krevende og slitsomt til tider, men gleden ved å skape og være herre over sin egen tid slår det meste.

Alle bildene over, bortsett fra det øverste, er fra studioet mitt den siste måneden. Kom gjerne innom! Galleberggata 31 i Sande. Send helst en mail på forhånd til post@gunillaholmplatou.no

Comments

Popular Posts