Kristiansand!

Min «Master Printer», Anders Fredriksen, har flyttet litografiverkstedet til Kristiansand, så da dilter jo jeg etter. Jeg har blitt helt hekta på å lage litografi (noe som rammer mange kunstnere). I byen holder også min kunstnervenninne Camilla Prytz til. Hun lager arbeider i både glass og emalje, og gatekunst. Sjekk ut den fine blomsterveggen hennes under her (og www.camillaprytz.no):

Og her er dama selv utenfor atelieret sitt:
 Og foran veggen sin:
Her kommer to små filmer fra verkstedet til Anders. 
Den første er fra steinen jeg jobber med, og må ned igjen og gjøre ferdig litt senere i høst.


 Og her er litografiene jeg laget denne gangen. Fem farger og seks dager med intens jobbing! Opplag på 100. De ligger i nettbutikken min: www.gunillaholmplatou.no




Comments

Popular Posts